موعدي مع الاطفال ...




من ساعة امتحان الاطفال وانا بصراحه مصدومه ومش قادرة اعبر عن اللي جوايا وساعد على كده ان الامتحان اللي جاي وراه اكبر واصعب انما في اللحظه ده سرقت نفسي من نفسي للحظات ولتكن قليله او حتى كثيرة وقد يراها البعض تتضيع للوقت فيما لاطائل منه بل ان البعض قد يصفها بالسفه عشان سايبه المذاكرة وبكتب عالمدونه بس الحقيقه الوضع مش كده خالص انا فعلا مش بقدر اخرج من موضوع غير بحاجتين يا اكتب يااتكلم واهو في الحالتين كلام ابن عمّ حديت ولما جيت اكتب عن حالتي وتحصيلي في الامتحان مالقيتش اي شيء مناسب للموقف اكتر من اني تذكرت فاتن حمامه وشاديه في فيلم موعد مع الحياه لماكانوا بيغنوا الاغنيه اللذيذه قوي عن المواد بتاعتهم واحنا هنا ونجنا اهه باركلنا وهاتلنامعاك هديه كويسه والاسئله اللي سالوها لبعض في الحوار اين تقع صحراء مصر الغربيه بعد الريست هاوس بشويه ، هل تعرفي كان واخواتها واعرف خلاتها وعماتها والانجليزي سيبك منه ما اعرفش فيه غير اي لاف يووو ... فيري ماتش هههههههه



اهو انا حاسه اني عامله زيهم كده وربنا يستر انا لازم اقوم لاني على موعد مع الباطنه ....

0 التعليقات: